ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ

Πρότυπο Κέντρο Προσχολικής Αγωγής


Με υπευθυνότητα και γνωρίζοντας τι σημαίνει να έχουμε κοντά μας, καθημερινά, προνήπια και νήπια, με έναν εξαιρετικά ευαίσθητο συναισθηματικό κόσμο, δημιουργήσαμε ένα Πρότυπο Κέντρο Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

​Μέσα σε ένα εξαιρετικά ευχάριστο περιβάλλον για τα παιδιά, οι έμπειροι και άριστα καταρτισμένοι παιδαγωγοί μας φροντίζουν τους μικρούς μας φίλους, με πολύ αγάπη και περισσή φροντίδα! 

– Ωράριο λειτουργίας: 06:30-17:30, με δυνατότητα διευρυμένου ωραρίου φύλαξης, από Σεπτέμβρη μέχρι Ιούλιο, κλειστά 4 εβδομάδες τον Αύγουστο.
- Τμήματα διαμορφωμένα σύμφωνα με την ηλικία των παιδιών.
- Παιδαγωγικό πρόγραμμα διαμορφωμένο σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας για την προσχολική εκπαίδευση και ανάλογα με τις επιμέρους ανάγκες της κάθε ηλικιακής ομάδας.
- Παροχή τριών γευμάτων κάθε μέρα -πρωινό, μεσημεριανό και απογευματινό-, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, νωπά κρέατα (όχι κατεψυγμένα), υγιεινός τρόπος μαγειρέματος μόνο με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο κάθε πρωί στην κουζίνα του σχολείου.
- Μηνιαία ιατρική παρακολούθηση από παιδίατρο, συνεργασία με ειδική παιδαγωγό-λογοπεδικό.
– Σχολή γονέων σε συνεργασία με παιδοψυχολόγο.
- Τακτικές συναντήσεις των γονέων με τις παιδαγωγούς μας για την πρόοδο των παιδιών.
– Σύνδεση των γονέων ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας (με μοναδικό προσωπικό κωδικό) μέσω της οποίας γίνεται η καθημερινή ενημέρωση και επικοινωνία με το σχολείο (αποστολή ανακοινώσεων, φωτογραφιών κ.λπ.).
- Εκπαιδευτικές δράσεις εντός και εκτός σχολείου σε παιδικά θέατρα, μουσεία και φορείς εκπαιδευτικών προγραμμάτων (κουκλοθέατρο, μαριονέτες, παραστάσεις Καραγκιόζη κ.λπ.).
– Γιορτές στις εθνικές επετείους, χριστουγεννιάτικη και καλοκαιρινή γιορτή, αποκριάτικο πάρτυ και γενέθλια των παιδιών στο χώρο του σχολείου.
- Αθλητικές δραστηριότητες όπως κολύμβηση σε συνεργασία με την Ακαδημία Κολύμβησης "Ροή" στις πισίνες του ΟΑΚΑ, Στίβος σε συνεργασία με την Ακαδημία "Athens Track & Field Academy" (atfa.gr) στα προπονητήρια του ΟΑΚΑ, ρυθμική γυμναστική, ποδόσφαιρο, tae kwon do κ.ά. 
- Ξένη γλώσσα (αγγλικά).
– Μάθημα μουσικής με δασκάλα μουσικής.
– Μάθημα υπολογιστών σε συνεργασία με την IT Experts.
- Δανειστική βιβλιοθήκη.
- Ιδιαίτεροι χώροι ύπνου (κρεβατοκάμαρες).
- Ασφαλιστική κάλυψη των παιδιών.
- Σύστημα συναγερμού και 24ωρη on-line εποπτεία του χώρου μας από εταιρεία security.
– Κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης (CCTV) των χώρων του σχολείου αδειοδοτημένο από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
-Συστηματική καθαριότητα και υγιεινή των χώρων του σχολείου καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
– Μόνιμο και εξειδικευμένο προσωπικό.
- Σχολικό λεωφορείο που εξυπηρετεί τις περιοχές Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής, Γέρακα, Αμαρουσίου, Βριλησσίων και άλλων όμορων περιοχών.
- Δεκτές και εγγραφές μέσω ΕΣΠΑ (Πρόγραμμα "Εναρμόνιση επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής", ΕΣΠΑ 2017-2018)

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο τμήμα αυτό ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην καθαριότητα και την υγιεινή των παιδιών, στις αλλαγές της πάνας και στην εκπαίδευση της τουαλέτας. Επειδή τα παιδάκια του τμήματος αυτού είναι μικρά, η δασκάλα φροντίζει να τους πλένει καλά τα χεράκια πριν και μετά από κάθε γεύμα και τα βοηθάει την ώρα του φαγητού. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια της ημέρας και κυρίως τις μεσημεριανές ώρες στην κρεβατοκάμαρα. Στον ελεύθερο χρόνο που απομένει, η δασκάλα απασχολεί δημιουργικά τα παιδάκια, κάνοντας πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες έχουν ως αρχή και τέλος το παιχνίδι και τη διασκέδαση, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων τους.

Πιο συγκεκριμένα:

- Τα παιδιά αρχίζουν να γνωρίζουν και να εξοικειώνονται με τα διάφορα υλικά και παιχνίδια που βρίσκονται μέσα στην τάξη τους.
- Παίζουν ελεύθερα και πιο οργανωμένα παιχνίδια, ψυχοκινητικά και μουσικοκινητικά.
- Παίζουν με τα παζλ και τα τουβλάκια, αλλά και με όποιο άλλο παιχνίδι θέλουν.
- Παίζουν έξω στον κήπο, πάντα υπό την επίβλεψη της δασκάλας.
- Μαθαίνουν σιγά-σιγά να κάθονται στην καρέκλα και να δραστηριοποιούνται στο θρανίο, όπως ζωγραφική (με κηρομπογιές, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και δακτυλομπογιές) και χειροτεχνίες με διάφορα υλικά (χαρτί, χαρτόνι, αποξηραμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, υλικά βιβλιοπωλείου, πλαστελίνη, πηλός, ζυμάρι κ.λπ.).
- Ανάγνωση παραμυθιών από τη δασκάλα τους, και παρακολούθηση κουκλοθεάτρου.
- Μαθαίνουν πολλά παιδικά τραγουδάκια και τραγούδια για τις εθνικές επετείους, αποκριάτικα χριστουγεννιάτικα κ.λπ.
- Συμμετέχουν στις γιορτές κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και παρουσιάζουν τραγούδια (μαζί με τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων) και μουσικοκινητικά παιχνίδια/σκετσάκια.
- Ασχολούνται στην τάξη με διάφορες θεματικές ενότητες και κάνουν απλές χειροτεχνίες με τα θέματα αυτά, όπως τα ζώα του σπιτιού & του δάσους, τις εποχές, τις διάφορες γιορτές, τα σχήματα, τα χρώματα, τις φυλές και πολλά άλλα θέματα από το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον.
- Παρακολουθούν ομάδες παραστάσεων κουκλοθέατρου, μαριονέτας & Καραγκιόζη, που επισκέπτονται το σχολείο μας.
Στο τμήμα αυτό, όπως και στο μεταβρεφικό, ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην καθαριότητα και την υγιεινή των παιδιών και στην εκπαίδευση της τουαλέτας. Επίσης, μαθαίνουν να πλένουν καλά τα χέρια τους πριν από κάθε γεύμα, αλλά και να χρησιμοποιούν την οδοντόβουρτσα για να πλύνουν τα δόντια τους μετά το μεσημεριανό. Η διαδικασία αυτή έχει ως κύριο στόχο να εθίσει τα παιδάκια στους βασικούς κανόνες της υγιεινής, αλλά και να αναπτύξει τις κινητικές ικανότητες των παιδιών. Υπάρχει η δυνατότητα να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια της ημέρας και κυρίως τις μεσημεριανές ώρες στην κρεβατοκάμαρα. Μέσα στην τάξη, τα παιδιά απασχολούνται δημιουργικά με διάφορες δραστηριότητες, που τα κινητοποιούν κινητικά και νοητικά. Οι δραστηριότητες είναι συνήθως μικρής διάρκειας και εναλλάσσονται σε δραστηριότητες στο θρανίο και κινητικές, προκειμένου να μην κουράζονται τα παιδιά και να μπορούν να εκτονώνουν την ενέργειά τους.

Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά αυτής της ηλικίας κάνουν τις παρακάτω δραστηριότητες:
– Ζωγραφική (με κηρομπογιές, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, δακτυλομπογιές και πινέλα).
- Χειροτεχνίες και κατασκευές με διάφορα υλικά, όπως χαρτί, χαρτόνι, αποξηραμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, υλικά βιβλιοπωλείου, πλαστελίνη, πηλός, ζυμάρι, κόλλα και ψαλίδι, πάντα υπό την επίβλεψη της δασκάλας.
- Ανάγνωση και δραματοποίηση παραμυθιού, κουκλοθέατρο και θεατρικό παιχνίδι.
- Μουσική (μουσικοκινητικά παιχνίδια) μία φορά την εβδομάδα με τη δασκάλα της μουσικής, αλλά και με τη δασκάλα τους, καθημερινά, μέσα στην τάξη.
- Ψυχοκινητικά παιχνίδια, παζλ, τουβλάκια (ξύλινα και πλαστικά) και όλων των ειδών τα παιχνίδια.
- Ελεύθερα και οργανωμένα παιχνίδια, ατομικά και ομαδικά.
- Παιχνίδι στον κήπο.
- Δανειστική βιβλιοθήκη μία φορά την βδομάδα, δηλαδή τα παιδιά δανείζονται ένα βιβλίο κάθε Παρασκευή από τη βιβλιοθήκη του σχολείου, το διαβάζουν με τους γονείς το Σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα το επιστρέφουν στο σχολείο και συζητούν με τους συμμαθητές και τη δασκάλα τους για την ιστορία που διάβασαν, αν τους άρεσε, τι τους άρεσε πιο πολύ, οπότε ενθαρρύνονται να εκφράζονται και να αναπτύσσονται γλωσσικά, αλλά αποκτούν και θάρρος για τη γνώμη τους, μαθαίνουν να συμμετέχουν σε μία συζήτηση, να απαντούν σε ερωτήσεις, να περιμένουν τη σειρά τους, να μη διακόπτουν κ.λπ.
– Πρώτη επαφή με την αγγλική γλώσσα.
- Αθλητικές δραστηριότητες σε εβδομαδιαία βάση.
- Χορός και τραγούδια.
- Συμμετοχή στις γιορτές που κάνουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρουσιάζοντας τραγούδια, ποιήματα, μουσικοκινητικά παιχνίδια και σκετσάκια.
- Επεξεργασία διαφόρων θεματικών ενοτήτων και εννοιών από το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, αλλά και βασικών μαθηματικών εννοιών, προγραφικές και προαναγνωστικές ασκήσεις.
- Παρακολούθηση ομάδων παραστάσεων κουκλοθέατρου, μαριονέτας & Καραγκιόζη, που επισκέπτονται το σχολείο μας, αλλά και πραγματοποίηση επισκέψεων σε θέατρα για να δουν παιδικές παραστάσεις, σε μουσεία ή άλλα εκπαιδευτικά κέντρα.
Τα παιδιά στο τμήμα αυτό ενθαρρύνονται να εφαρμόζουν όλους τους κανόνες σωστής υγιεινής, όπως καλό πλύσιμο των χεριών πριν από κάθε γεύμα, αλλά και πλύσιμο των δοντιών μετά το μεσημεριανό. Στο τμήμα αυτό τα παιδιά ασχολούνται με πάρα πολλές δραστηριότητες, που έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν όλες τους τις ικανότητες, να μάθουν να σκέφτονται και να ενεργούν για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, να μάθουν να συνεργάζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά, τόσο ο καθένας μόνος του, όσο και μέσα στην ομάδα, αλλά παράλληλα να ψυχαγωγούνται και να περνούν καλά. Σε αυτή τη βαθμίδα της εκπαίδευσης, τα παιδιά πρέπει να αγαπήσουν το σχολείο, αλλά και να μάθουν να λειτουργούν ως μαθητές. Επίσης, το τμήμα αυτό οφείλει να προετοιμάσει τα παιδιά για την είσοδό τους στο δημοτικό σχολείο, πάντοτε όμως στο επίπεδο της ανάπτυξης των νοητικών, κινητικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων.

Με λίγα λόγια, τα παιδιά κάνουν τις παρακάτω δραστηριότητες:

– Ζωγραφική (με κηρομπογιές, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, δακτυλομπογιές και πινέλα).
- Χειροτεχνίες και κατασκευές με διάφορα υλικά, όπως χαρτί, χαρτόνι, αποξηραμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, υλικά βιβλιοπωλείου, πλαστελίνη, πηλός, ζυμάρι, κόλλα και ψαλίδι, πάντα υπό την επίβλεψη της δασκάλας.
- Ζαχαροπλαστική.
- Ανάγνωση και δραματοποίηση παραμυθιού, κουκλοθέατρο και θεατρικό παιχνίδι.
- Μουσική (μουσικοκινητικά παιχνίδια) μία φορά την εβδομάδα με τη δασκάλα της μουσικής, αλλά και με τη δασκάλα τους, καθημερινά, μέσα στην τάξη.
- Ψυχοκινητικά παιχνίδια, παζλ, τουβλάκια (ξύλινα και πλαστικά) και όλων των ειδών τα παιχνίδια.
- Ελεύθερα και οργανωμένα παιχνίδια, ατομικά και ομαδικά.
- Παιχνίδι στον κήπο.
- Δανειστική βιβλιοθήκη μία φορά την βδομάδα, δηλαδή τα παιδιά δανείζονται ένα βιβλίο κάθε Παρασκευή από τη βιβλιοθήκη του σχολείου, το διαβάζουν με τους γονείς το Σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα το επιστρέφουν στο σχολείο και συζητούν με τους συμμαθητές και τη δασκάλα τους για την ιστορία που διάβασαν, αν τους άρεσε, τι τους άρεσε πιο πολύ, οπότε ενθαρρύνονται να εκφράζονται και να αναπτύσσονται γλωσσικά, αλλά αποκτούν και θάρρος για τη γνώμη τους, μαθαίνουν να συμμετέχουν σε μία συζήτηση, να απαντούν σε ερωτήσεις, να περιμένουν τη σειρά τους, να μη διακόπτουν κ.λπ.
– Μάθημα αγγλικών με βιβλίο αγγλικών.
- Αθλητικές δραστηριότητες  σε εβδομαδιαία βάση.
- Χορός και τραγούδια.
- Δραστηριότητες που προάγουν τη γραφή και την ανάγνωση, όπως επεξεργασία παιδικών ποιημάτων, αφήγηση από τα παιδιά γνωστών τους και άγνωστων παραμυθιών «διαβάζοντας» τις εικόνες, δημιουργία δικών τους παραμυθιών βλέποντας διάφορες εικόνες, παιχνίδια λέξεων και πολλές άλλες δραστηριότητες.
– Βιβλίο δραστηριοτήτων.
- Δραστηριότητες που φέρνουν τα παιδιά σε επαφή με τα μαθηματικά και τις βασικές μαθηματικές έννοιες.
- Οργάνωση και συμμετοχή στις γιορτές που κάνουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρουσιάζοντας θεατρικές παραστάσεις, τραγούδια με τη συνοδεία αρμόνιου ή πιάνου με τη δασκάλα της μουσικής, μουσικοκινητικά παιχνίδια και ποιήματα.
- Παρακολούθηση ομάδων παραστάσεων κουκλοθέατρου, μαριονέτας & Καραγκιόζη, που επισκέπτονται το σχολείο μας, αλλά και πραγματοποίηση επισκέψεων σε θέατρα για να δουν παιδικές παραστάσεις, σε μουσεία ή άλλα εκπαιδευτικά κέντρα.